Garantie, Retourneren, Klachten & Reviews
Voordat u een artikel retour zendt moet u Slowjuice.nl op de hoogte brengen. Klik hier om uw garantiegeval aan te melden.
Mocht uw product defect raken, dan kunt u uiteraard ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing; de duur van deze garantie staat bij elk product vermeld. De door ons aangeboden fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. Wettelijke garantie betekent dat een product moet doen of zijn wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Defect bij ontvangst
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan zo snel mogelijk contact op met Slowjuice.nl. Wij zullen u een passende oplossing bieden.
Retourneren is gratis wanneer u uw retour eerst aanmeldt via ons online portal. Om uw retour aan te melden, klik hier. Wanneer u een artikel zonder voorafgaande mededeling terugstuurt, zijn de kosten voor uw eigen rekening.
In Nederland geldt een wettelijke vastgestelde zichttermijn van 14 dagen. Bij Slowjuice.nl mag u 30 dagen nadenken over uw aankoop. Zo kunt u uitgebreid uw artikel uitpakken, bestuderen en ervaren of deze volledig naar wens is zoals dat in een fysieke winkel ook toegestaan is. Binnen deze 30 dagen kan de koper de bestelling zonder opgave van redenen retourneren. Deze termijn van 30 dagen start op de eerstvolgende dag na ontvangst van het product.
Voor het retourneren van uw artikel kunt u het wettelijk vastgestelde modelformulier invullen. [modelformulier] U bent niet verplicht om dit formulier in te vullen. Nadat u de retournering heeft aangemeld, heeft u 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.
Wij willen u vragen om bij het retourneren van de artikelen rekening te houden met het volgende:
- U kunt het artikel aanmelden voor retour of terugsturen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.
- Het artikel dient zo veel mogelijk in originele staat en verpakking te zijn, en slechts in die mate gebruikt te zijn dat u kunt beoordelen of u het wilt behouden.
- Indien het product niet schoon of beschadigd geretourneerd wordt, kan een waardevermindering tot 100% van het aankoopbedrag worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.
Na ontvangst van de retourzending zal Slowjuice.nl de aankoopprijs en de eventuele verzendkosten van het product vergoeden. Het retourbedrag zal door Slowjuice.nl uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst herroepingsmedeling van de retournering teruggestort worden op het bankrekeningnummer van de koper. Deze termijn start op het moment dat de consument het artikel terugstuurt. Als u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. In ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Retouradres:
Slowjuice.nl
Kobaltstraat 2a
1411 AM Naarden
Let op: De eventuele verzekerkosten voor deze retourzending zijn voor rekening van de koper. Mocht een pakketje kwijtraken of beschadigd raken, dan bent u als consument wettelijk verantwoordelijk.
Wij kunnen kosten voor waardevermindering van de producten inrekening brengen indien de schade die ontstaat is het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Heeft uw opmerkingen of klachten over de producten of service van Slowjuice.nl neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail of ons contact formulier. Slowjuice.nl zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om u een oplossing te bieden, en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht reageren.
In geval van klachten of geschillen kunt u ook terrecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Geschillen tussen de consument en Slowjuice.nl over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door Slowjuice.nl te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via [email protected]. Daarnaast kunt u voor geschillen ook contact opnemen met Geschillencommissie Thuiswinkel. Bezoek de website voor meer informatie: www.sgc.nl.
Bij Slowjuice.nl is het mogelijk om een review achter te laten via Kiyoh Review. Om een review achter te laten via. Ben jij tevreden met een van onze producten dan vinden wij het fijn als je een review achterlaat. Ook als je niks bij ons hebt aangekocht of je niet tevreden bent is het mogelijk om een review achter te laten. Een Kiyoh review kan alleen door de reviewer aangepast worden. Dit maakt het betrouwbaarder, omdat je als website-eigenaar de reviews niet zelf kunt aanpassen. Daardoor kunnen er zowel negatieve als positieve reviews geplaatst worden. Bij een negatieve review zullen wij er uiteraard alles aan doen om de klacht op een goede manier op te lossen. Er worden geen betaalde reviews op onze website geplaatst.